adsense ban da nasıl ban ?
güzel bir ban, hayal kırıklığı yaratacak bir ban, üzücü bir ban, yeri gelir domain ban yeri gelir account ban yeri gelir her ikiside. artık hangisini seçersen o olsun ama en ben olsam şunu seçerdim: kesin ban. gerçi eğer şanslıysan ilk ödemeni alırsın ama çoğu zaman ödeme beklerken ban maili alan kişiler tanıyorum bu şekilde. ayrıca w4rez program koyarsan peşine düşerler mail atarlar hostunu kapatırlar ve konularını silmeni isterler. senin hitin o konulardan geldiğine göre sildiğinde pek bir işine yaramaz. ayrıca alt dizine yada subdomain e adsense koyman hiç bir şeyi değiştirmez burda önemli olan domain indir. tabi söylediklerimin hepsi şansına bağlı olarak değişir. söylediklerim tecrübeyle sabittir ki kimileri banlanır hemen kimileri banlanmaz yada kimileri w4rez yayınladıkları için takip edilmez kimileri edilir. tabi bunlar haricinde ban yemesen bile r10 da tartışıldığı gibi forumlardan ban yemen bana göre de %80 dir. legal paylaşım yapsan dahi banlanırsın affetmezler. çünkü birisi mutlaka adsense kurallarına aykırı bir konu mutlaka açar ve takip etmezsen tüm konuları gidersin. şansına güveniyorsan aç