Burada
https://www.r10.net/sitemap/63583-sit...tim-1-a-7.html mekansız arkadaşın verdiği konuda detaylı anlatım bulunmaktadır.

Buradan http://johannesmueller.com/gs-files/…r-106-full.EXE programı indirin ve pcnize kurun daha sonra geniş açıklamasını Mekansız arkadaşımızın açmış olduğu konudan devam ediniz.

Not: bu program Xp de çalışıyor. Vista için sitesinden vista uyumlu sürümünü indiriniz.