Arkadaşlar ben hiç anlamıyorum photoshoptan, yavaş yavaş öğrenmeye başlayacağım şimdi. Bende cs3 yüklü, forumdan indirdiğim bazı brushları nasıl kullanabilirim, hangi klasöre eklemeliyim bunları. cs3'üm türkçe ama ingilizce olarak yol göstersenizde bulurum kanımca.
Şimdiden teşekkürler...