Ya birader R10'a takılıyorsunuz, açtığınız konulara bak. Bu tür konuları gidip Forumtr'ye fln açın, insanlar bilgilensin. Bir mail adresini yada msn adresini koruyamayacak adam burda ne yapsın yaw pfff.. Elbette insanlık halidir, en büyük firma bile hackleniyor, mail adresleri çalınıyor. Ama genel olarak bu işlerle ilgilenen adamların böyle şeyleri problem haline getirip konu açması ne kadar tuhafıma gidiyor benim.
sen kendini çok profosyonel sanıyorsun herhalde ama r10 a takılanların hepsi profosyonel değil.saçmalamışsın.
2. olarak adamların reklamı değil zaten reklam yapılacak bi sitede değil.Sadece Türkiyede msn hack dedinmi herkes balıklamasına atlıyo halbuki öyle bi program oldugunu düşünmek bile saçmalık.ben cadece kanmayın derim.