Volkan Bey`in Sözleri ;
"Bu arada Vmware ile hosting yapan arkadaşlara bir önerim var.
Örneğin, Vmware ile bir makinaya 6 adet vps kuruyor iseniz, Virtuozzo ile 8-9 tane kurun. O 2-3 tane den kazandığınız parayı vz lisansına verin. Virtuozzonun tüm avantajları ve müşteri memnuniyeti yanınıza kar kalsın. Bana dua edersiniz garanti veriyorum... "
Osman Bey Sanırım Bu sözlerden Bahsediyorsunuz

Ben Burada Sadece lisans satılması için Söylenen Bir söz Görüyorum 6 adet değil buyrun 10 küsür tane var resimde şikayet eden müsterimiz varmı ? forumlarda gördünüz mü
Burada lisans satış yapacak kişileride eleştirmiyorum virtiozzooooo da güzel yazılım kullandım Kötü değil ama wmwareyi bu kadar yerden yere vurmakda yersiz.
Volkan bey`in bir sözüde Gözümden kaçmadı ;
"Ayrıca Vmware Virtuozzo kıyası çok doğru değil bence. Vmware hosting için değil daha farklı uygulamalar için, özellikle masaüstü uygulamaları içn geliştirilmiş bir yazılım. O nedenle vps hosting konusunda Vmware i yarıştırmak bence Vmware e haksızlık. Yani yazılım kötü değil asla. Hatta çok iyi. Ancak şu an için hedefi bizim odak noktamız ile aynı değil."
Madem Bu konuda hemfikiriz osman bey Konu Kilitlensin daha fazla uzamasın
---------------------------------------------
Konu Dışı : Canım Sıkılınca gelip Yazıyorum wmware için kanıtlar gösteriyorum sanırım benden başka wmware kullanan da kalmadı

)