şu kodu nasıl yapıcaz? kopyalayıp uzak masaüstünde açtığımız php.ini dosyasına mı yapıştıracağız.
Birde benim ki windows server swplesk yazan klasörün içindeki php.ini mi yapılandıracağım?
Hocam windows'ta php.ini dosyası tam olarak nerde bilmiyorum ama php.ini içerisinde Disable_functions diye bir bölüm olacak o bölümün yan kesitlerine verdiğim fonksiyonları ekleyeceksin ve işlem tamamdır.
Bir problem yaşarsan burdan tekrar yaz. Bir de ne olursa olsun Safe mode açmayı unutma. Ayrıca allow_open_url'de tehlikeli olmaya başladı.