gerçekten güzel bi'çalışma olmuş,

gerek logoda kullanılan simge gerekse renk seçimi gerçekten etkileyici, özellikle renklerin koyudan acığa doğru gitmesi direkt olarak göze çarpan bir unsur olmuş..

Tebrikler Özcan bey,