Aranızda hiç ben banlandım. Sonra itiraz ettim hesabımı tekrar açtılar diyen var mı ?

Yani itiraf edeyim mi haklı olduğumu düşünüyorsam ? Yoksa boşuna zaman kaybetmeyim mi ?