aktanrikulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radmin'e bir sorum olacak.
Blogda aynı zamanda şöyle bir ifade var:
Acaba şu anda sitelerimize birer "şeffaf gizlilik politikası" eklemek durumunda mıyız?
Bahsettiğin konu ile ilgili bu linke bu göz atarsan cevabı bulabilirsin..