radmin'e bir sorum olacak.

Blogda aynı zamanda şöyle bir ifade var:
Alıntı
Ayrıca, yayıncıların uyması ve kullanıcıları için yayınlaması gereken bir şeffaf gizlilik politikasını eklemeleri gerekecektir. Bu politikaya göre, yayıncılar kullanıcılarını reklam sunucularında veri toplamak için cookie ve/veya web beacon kullandıklarını bildirmeleri istenecektir.
Acaba şu anda sitelerimize birer "şeffaf gizlilik politikası" eklemek durumunda mıyız?