tabi ki hayır

içeriği ziyaretçi göremiyorsa o nasıl görücek
Forum yazılımına bağlı olarak görebilir. Mesela IPB'de var, botları otomatik algılayıp üye girişi yapmalarını sağlıyor script böylece ziyaretçiye kapalıda olsa botlar girip içeriği indexleyebiliyor. Vbulletin'de de benzer birşey olması lazım.