Eğer öğrenciysen, öğrenci belgenle başvur öğrenci olduğun müddetçe hiçbir ücret(hesap ücreti vs.) kesmezler.Benden de kesmişlerdi öğrenci belgemle başvurdum parayı iade ettiler

Gerçi hesap açtırırken öğrenci olduğunu işaretliyorsun ama bir etkisi olmuyor
parayı geri verdiklerine eminmisin? o zaman hemen şubeye başvurmam lazım demek.
birde ziraat kesmiyor denmiş başka bildiğiniz banka var mı ücret kesmeyen?