mesajın tamamını bold yazmak ban sebebi.
Admincp > üye grubu > oturum açmamış üyeler > forum izinleri > ;
Bu Forumu görebilsinmi? "Evet"
Konu içeriğini arayabilir "Evet"
Diğer konuları görebilsinmi? "Evet"