SEaL adlı üyeden alıntı:
Böyle de çalışıyodur ama deme? Hmm, tamam açayım gene ben maili. Kendi de otomatik silmiyor demek ki, anladığım kadarıyla
dcye ticket atarsın
yedeklerini alır os install yaptırırsın
bak şimdi sana bir örnek rootkit nasıl sokulur
hani her gün cpanel güncelleniyorya örneğin
o arada çektiği rpmler var
atıyorum xxxxx.com adlı bir siteden çekiyor
rpm inde yolu xxxxx.com/rpms/file.rpm
şimdi bi hesap aç
xxxxx.com adında
aynı klasörleri aç
aynı isimde bir dosya at
[örneğin romanian rootkiti]
gece cpanel güncellenirken o rpmi alır aynen kurar
[sanırım yanlış yazmadım]
makine yalan olur
tek çaren os install
yedeklerini al
dc ne yeni os kurdur
allah korusun