mahonii1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle yazdım

interneti daha etkili kullanmak sitemizi daha rahat gezebilmek ve videoları daha hızlı izlemek için firefox'u şiddetle tavsiye ediyoruz

gibisinden olurmu

sitemde video yok varda bölüm olarak bi sorun yaratmaz demi video bölümü var ama site cep telefonu üzerine kurulu forum sitesi geneli cep üzerine ama altta video bölümüde var bi sorun teşkil etmz yani demi

olur olur