Mail altta arkadaşlar buyrun:
Alıntı
Merhaba XXXXXXX,
Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı bırakmaya karar verdik.
Bunu, reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olarak uygulama düşüncemizi anlayışla karşılamanızı rica ediyoruz. Bunun sizin açınızdan sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve anlayışınız ve işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
Hesabınız veya yaptığımız işlemler hakkında sorularınız varsa, lütfen bu e-postayı yanıtlamayın.
https://www.google.com/adsense/suppo...er=57153&hl=tr
adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Saygılar,
Google AdSense Ekibi
Buna benzer çok konuya yazdım ve nasılsa banlanacaz diye reklamların büyük kısmını temizlediğimi yazdım

Reklamları kaldırdım adamlar beni banladı. Üstelik maile bakın yaa resmen komedi bu valla resmen komedi. Çok da umrumda değildi zaten ama banlanmayı bekliyordum

Çünkü bunu daha önce yazmıştım ve ne zaman banlacam diye bekliyordum. Sonunda oldu işte ve kesinlikle ödeme zamanı bu olay oluyor bakın. Artık bu AdSense zıvanadan çıktı bence ve buda bana olan yani bir çok kişiye oldu.
Neyse artık bir daha bu adsense hikayeleri ile uğraşmayıda düünmüyorum zaten bıktırdı bu adamlar iyice
Saygılar dilerim.
Not: Şimdi yok şu vardı bu vardı demeyin arkadaşlar savunulacak bir şey yok zaten her şey ortada. Takip ettiğim bu kaç oluyor ve dedimde banlanacak diye işte oldu nasip bu güneymiş