CrimsonKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel çalışmalar, başarılarınızın devamını diliyorum. En iyisi 1. olmuş. Sonuncuda da Türkçe karakter kullansaymışsın daha hoş olurmuş .
YOrum için tesekkürler kendim ürettim gelimeyi ancak yabancı gibi gözüküyor bunun içinde Spoçhe biraz tezat duracağı için Türkçe karakter kullanmadım..