Konu
Çalışmalarımı hep birlikte değerlendirelim
16-03-2008, 18:03:08
#1
ooppsss
Arkadaşlar yavaş yavaş beni bu tür çalışmalarım ile görmeye başlıyacaksınız
Bugüne kadar hep yardımcı dökümanlar vs. lerimi sizlerle paylıştım ve paylaşmaya devam edicem.Şimdilik yaptığım logolar bunlar tüm tasarımları bana ağittir.Şimdi bu tasarımları verdiğim emeği göz önünde bulundurarak yorumlarınızı bekliyorum
logo=
100 YTL
web tasrım=
400 YTL
banner tasarım=
50 YTL
Yaptıkça ekleyeceğim bu topiğin altına..