Kusura bakmayın ama bu çalışmanızdan sonra profesyonel olmadığınız kanısına vardım. Ortadaki bardak resminde hiç özen göstermemişsiniz. Çözünürlük farkı kabak gibi ortada. Ve ayrıca kenarlarını iyi temizleyememişsiniz. Profesyonellikte bu tarz yanlışlar bana göre kabul edilemez. Yakıştıramadım önceki çalışmalarınıza bakarak.