Bu scripti çeyrek günde yazmak kolaymı ya..Bi arkadaş aynısını yazdırmak istiyodu script yazdıma bölümüne bakın orda mesajını görürsünüz..25 ytl çok çok az..Ama 1000 ytl de çok sadece scripti kaça satarsın?