kendi ip adresini banlayıp dene bakalım çalışıyormu bazen banlasak bile banlamamış gibi görebiliyoruz hala bağlantı açıyor gibi görünüyor ama banlanıyor yada iptable bozuktur
Ya banlamadığına kesinlikle eminim elazığlı
Bu iptables'i sevmedim gitti

ne yapabiliriz acaba