Konu
Fenerbahçe Sitesine Logo
14-03-2008, 00:37:48
#5
JONJOM
Üyeliği durduruldu
Siteyi görebilirsem, ve logonun nereye konulacağını bilirsem 15 ytlye size logo çalışması yapabilirim. Bunları istememin sebebi ise renklerin uyumunu sağlamaktır. İlgilenirseniz PM atın. Referanslarıma da imzamdan ulaşabilirsiniz.