Trabzonsporum.Com Taraftar Portalı Ve Forumları Sizce ne eder arkadaşlar? gökdenizin gönderilmesinden sonra iyice soğudum trabzonspordan ve satmayı düşünüyorum görüşleri olan arkadaşlar bildirirlerse sevinirim.