bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu biraz eski ama takıldı kafama..

Okul bulmuyor mu size Staj yapacağınız kurumu ? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa..
yok eskidendiçok eskiden bende ünideyim 1 aylık staj var bu sene naylan yapcam yazılımcı lazım degil konyaya zaten