Sistemine Msn Plus yukle.
Sonra plus ayarlarından
Tercihler ...
Özelleştir !
Olay Bildirimleri >
Ekle + Buradan istediğin kişiyi Çek et yani seç İleri dediğinde ne yapman istediği hakkında Olay bildirim sihirbazı gelicek.
"Kullanıcı oturum açtı" seç ileri dediğin zaman açılan pencerede senden bir ses dosyasının yolunu istiyecektir buraya istediğin sesi vererek hatta süresini bile ayarlıyabilirsin
İleri ve bitir
Artık kişi msn açtığı zaman senin belirttiğin ses dosyasını calıcak
Tabi burada daha bir çok ayarlarıda bulabilirsin
Kolay gelsin ....