Konu
MSN ses
10-03-2008, 19:32:43
#1
mavicin
Msn listedemdeki birisi MSN'de oturum açınca herkezden farklı olarak bi ses ile uyarı veriyor msn. Bu nasıl yapılıyor ?
Yapan kişi üstelik kız nasıl yapıyorsun diye soramıyorum karizmam çizilmesin diye