Msn listedemdeki birisi MSN'de oturum açınca herkezden farklı olarak bi ses ile uyarı veriyor msn. Bu nasıl yapılıyor ?

Yapan kişi üstelik kız nasıl yapıyorsun diye soramıyorum karizmam çizilmesin diye