Konu
Bende banı tattım sanırım.
08-03-2008, 20:59:49
#24
yaslam
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
zenginin malı züürtün çenesini yorarmış
inşallah alırsın paranı helal olsn bu arada iyi para.