5 dk once tum avatarları sildim, avatar imza profil resmi kullanımını kapattım.
msn den geldi hackliyorum şimdi yine dedi, hackledi :s

resmen dalga geciyor.ama sorun kesin yedek olarak kullandığım databasede.
cunku suan sıfır forum kurulu yedek yok.

msn den hackle g.tun yiyorsa dedim.hackleyemedi.yedeği yuklememi bekliyor