Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense sizi banlamasa bile, başkasının hakkını yemek ne kadar doğru? oraya reklam verenler geri dönüşüm bekliyorlar.

Kesinlikle Katılıyorum... Reklamverenler tarafından düşün biraz da arkadaşım.Yazık değil mi giden paraya ?