walla hocam adamlar hepsini alıyorlar ama kesinlikle sorun çıkmaz. ben 1.5 yıl kullandım 6 kredi kartı kullandım kesinlikle yamuk olmadı ama işte kayıt altına almaları hoşuma gitmiyor.
gerçi csv vs gibi şeyleri kayda almıyorlar sadece isim ve numaranın bir kısmını okadar. babanın olduktan sonra kesinlikle sorun değil bir şey olmaz.
Bir ara ben adamlardan 490 dolarlık alışveriş yaptım geri iade zamanını geçirmemiştim vazgeçtim ve iade ettim adamlar aynı gün aynı miktarı kesinti bile yapmadan iade ettiler yani. Adamlar dünya lideri firmalardan biri sorun çıkartmazlar yani. Gönlün rahat olsun.
Kolay gelsin sana