maniakcoder adlı üyeden alıntı:
buda REKLAMZ dan gelen mail
Sayin Yayincimiz ,
1 Agustos tarihi itibari ile Ringofon satis ortakligi sistemi ile yürütmekte oldugumuz çalisma sona erecektir. Varolan kayit rakamlarindaki tutarsizliklar sonucunda yayincilarimizdan gelen sikayetlere Ringofon yönetiminden tatmin edici bir cevap alamadigimiz için bu gelismenin tüm taraflar için daha hayirli olacagi kanaatindeyiz.
Arzu eden yayincilarimiz için benzer is kolundan alternatif reklamlar üretebilecegimiz gibi , Türkiyenin en büyük FMCG kuruluslarindan biri ve önemli bir Bankamiz ile çok daha büyük çapli bir çalismayi son bahar aylarinda yayina alacagimiz müjdesini de simdiden bilgilerinize sunmak isteriz.
1 Temmuz - 31 Temmuz dönemlerine ait hakedisler 15 agustos tarihinde tarafiniza ödenecektir.
Isbirliginiz için tesekkür ederiz.
Sorulariniz için :
bilgi@reklamz.com adresi üzerinden bizimle temasa geçebilirsiniz.
REKLAMZ
"Bir kimsenin ahmak olduğuna alâmet, kendi ayıbını bırakıp, başkasının ayıbıyla uğraşmasıdır. " Sırrî-yi Sekatî (Rha)
Hayırlı Cumalar...