Şubat ayı ödemem olacaktı. Uzun süredir ilk defa adsense kullanmaya başladım şubat ayı gereken miktar olan 100$ doldu fakat para hala hesapta
Yani mart'ın 5-6 sına geldik hesapta görünüyor hala para ne zaman çıkıcak bir sorunmu var unuttum ne zaman yapıyor bu işlemleri sormak istedim.
Gereken Limit ayın Şubatın 15 inden önce doldu ve ödeme bekletmesi felan yok ? sizce sorun varmı yoksa daha çıkaracakmı hesaptan o parayı