Konu
Botnete Çözüm Konusu
05-03-2008, 19:26:09
#15
pRoFeSSioNaL
woeofautumn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Server yönetiminden iyi anlamam ama teek çarenin para olduğunu düşünmüyorum.
İşte bunu istiyorum bende, para diyorsunuz tabi ki para olacak Ama bence yine mantıken birşeyler yürütülebilir, işte onu istiyorum ben..