kartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslinda cok kolay bir dil.. ingilizceye göre bence daha kolay..
Kartal ya almanyada(avusturyada) büyüdün, yada ingilizce ögrenmemissin
almanca ingilizceye göre cok daha zor bir dil. Artikelleri gec, adamlar her olay icin ayri bi fiil kullanmislar bizdeki gibi yapmak deyip bitirmemisler