bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paylaşım için teşekkürler

https://www.r10.net/ipucu/104824-blog...una-cozum.html

Başlığı düzenledikten sonra ; Başlıgımız değil de Başlığımız olmalıydı
bırakta unutsun onu o kadar kusur kadı kızındada olur