Botnet saldırılarına biz de maruz kalıyoruz. İşin yasal sürece girmesini çok istiyorum fakat sitemizin içeriğinde illegal metertaller bulunduğu için buna cesaret edemiyoruz. Çünkü siteme saldırıyorlar diye gittiğimde, karşımda koskoca AMPEC'i bulacağımı adım gibi biliyorum..