template'den bahsediyorsan Photoshopla tasarlayıp Css'ye çevirdim.(yani html)
Ve de çalmak isteyen için zaten yöntem çok...
JONJOM'unda dediği gibi bi print+screen ile tasarım çalınabilir..
sabah burada bu konuya değinmiştim ama ne hikmetse mesajım silinmiş.. ayrıca alakalı banner da silinmiş. mod arkadaşlar bir sebep bildirirse sevinirim.
sizede çalışmalarınızda başarılar...