Konu
Neden Fazladan 500 Mesaj Olmasın ?
02-03-2008, 00:03:30
#7
icemansahin
jery kardeşim ben onu demiyorum.. elbette yorum yapacak ancak benim daha önceki işlerimde adamlar daha fazla kazanç yapmak için olmamış 1 tane daha olmamış 1 tane daha ısrar edip durdular
ondan onu yazdım