Postları Bu Kalitesiz Olmuş - Beğenmedim Gibi Yorumlacaksan Hiç Başvurma.
neden başvurmayım yada başvurmasin işveren işini düzgün yaparsan başvurmaz işveren işinibeyenirse olumlu yönde sana tepkisini gösterır zrlamı beyenecek yanı ben atarım bitermi dıyosun