Anlıyorum..Bu kişiler hep olacaktır.Parası olmayan paraya ihtiyacı olan kişiler hep buun yapacaktır.Belki mecburiyetten , belkide bu işin ciddiyetinin farkına varmadıklarından dolayı.Ama bir süre sonra herkes bu konuda bilgi sahibi olup sistemi ögrenip , dogruyu ve egriyi anlayacaklardır.Bu işe yurtdışında verilen değer ,bakışaçısı apaçık ortada.Benim 40ın üzerinde yabancı müşterim var ve biliyorum ne kadar verimli çalışıyorum bu tür bilinçli müşterilerle.Bana yaptığın yorum içinde teşekkür ederim.
Saygılarımla