r10 kimseye referans olmaz
bu nasıl bir idda anlamadım
bak bana hemen cephe almayın dedim... sonucta burada reklamı yayınlanmıyormuydu ve yazılarda silinmeseydi guvenilir arkadaslar diye burada dolu kişi yamuk yapılmayacagına dair yazılar yazdılar ******