DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ersin Bey Burada Sizin Firmanızı Kötülemiyorum.Sizin Yaptığınız işleri Sanırım Bu forumda benden başkasıda bilmez 6 7 yıllık bir tanışmışlığımız var kesinlikle böyle birşey yaptığınızı görmedim.

Bu Konuyu Daha Fazla Uzatmaya Niyetim Yok Wmware veya Virtiozzo İkisi ilede Bu işi yapabiliyorsunuz.
Müşterileriniz Memnun Olduğu Sürece Neyle yaptığınızın bir önemi Yok .

Saygılarımla

Dip Not: Ersin Koç Ben Böyle Yazmayı Seviyorum Arkadaş bundan Sanane sen mektup Yaz haydar dümene hahah :=)
Benimle tartışma da ofisinde olduğun an haber ver Ismarlayacağın iki çay bıdı bıdı yapıyorsun. Sonra bana diyorlar bıdı bıdı yapma diye.