Sen yenisin galiba

))
yeni değilim 2004 eylülünden bu yana iyinet'te ve açıldığından beri burlardayım (R10) arkadaşım yani senden epey bi eskiyim. ya da senin nickinden diyelim

sadece forum olayına yeni başladIm o sebepten.
şaşırdığım nokta google botun siteye gelmesi değil direkt ziyaretçi olarak adının yazması