Konu
Yeni Mynet Tık Başı Ortaklık EMLAK VE OYUN
26-02-2008, 15:43:38
#7
SerkanYilmaz
Ben ne varia ile adsense kullanıyorum.Mynet adklik için gecerli sanırım adsense olmayacak diye.