Beyler çok afedersiniz. İp adresini kopyala yapıstır yapmıştım. O vatandaşa az önce mail göndermiştim. Sinir ile mail i kopyaladığımı görmemişim tekrar özür diliyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.