Konu
26 Şubat : Msn Messenger Açılış Problemi
26-02-2008, 14:42:40
#16
triangle
yapacak işlerim vardı uyuz oldum
MSN Web Messenger
adresinden girebiliyor ama bende orayı sevmiyorum