Kendimi Türkmenistan da sandım biran Osman da Türkmenbaşı :P Hep halktan yana tavır içerisinde. İşte bu yüzden ni.net.tr ile çalışıyoruz. Virtuozzo için o kadar bastırdım ki Parallels (Swsoft) partneri olmalarını öne aldılar