gravedigger_yk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka yardımcı olabilecek arkadas varmı
db yi atarken karakter setini latin1 olarak deneyin. Olmuyorsave çok zordurumdaysanız db yi açıp tüm karakterleri düzeltip latin1 olarak atın düzelir.