kredi kartım daha çıkmadı da.

bildiğim kadarıyla iş bankta sanal kart yok. yada varda benmi bulamıyorum.

bide bu teb ile ykb de sanal kart oluşturulunca cepten sms onayı ile mi oluyor. ona göre rezil olmayak pederin hesabıyla açıcam yardım ederseniz iyi olucak