Arkadaşlar ben hemalhemsattan yaklaşık 3 aydır ödeme alamıyordum. onlarca mailime her seferinde cuma günü yatırılacağı söylendi. Bende hemalhemsat ı şikayet var a şikayet ettim
ŞikayetVar
şikayetten kısa bir süre sonra beni cep telefonumdan aradılar ve
artık bireysel kullacılara yani fatura kesemeyen kullananıcılara ödeme yapmadıklarını söyledikler...
Bende öğretmen olduğumu söyledim ve fatura kesemeyeceğimi anlatmaya çalıştım. Bireysel olarak başvurduğumu ödememden belirli bir yüzde kesilerek ödeme yapılmasını defalarca tekrarlamam sonuç verdi ve daha sonra tekrar arayacaklarını söylediler. Tekrar aradılar başka bir bayana aynı şeyleri inanmazsınız 5 kez anlattım kadın anladı ki manyak birine çattı

pes etmiyor benimle 1 kaç hafta sonra iletişime geçeceğini söyleyip kapattı. Bende onlara 1 ay süre verdiğimi söyledim
yani sözün özü ödeme yapmıyorlar
işin kötüsü bireylere ödemenin yapılmadığı bana hiçbir şekilde belirtilmedi telefondan öğrendim
yalan yanlış mailler çektiler
ve hala sitelerinde başvuru sözleşmesinde
Kazanç Ortaklığı
birey ve firma ayrılığı var o zaman sitenizden bu ibareyi kaldırın değil mi?
Neyse r10 a duyurulur saygılarımla ....